Modráci končia, Matovič balí päť slivák a šok z uvedomelých Slovákov

17. februára 2012, jacksparow, Nezaradené

som zažil dnes, keď som sa stretol s mojích dlhoročným známym a ten mi začal rozpávať ako so mnou súhlasí a že netreba voliť.

 

Rád by som upozornil, že môj dlhoročný známy bol volič HZDS a neskôr SDKU. V HZDS mal dokonca dobre platený flek a veľa nechýbalo, aby bol neskôr po problémoch s Muftym aj oficiálne v štruktárach modrákov. Na poslednú chvíľu však zoztal v úzadí a nasadil tam svojho zaťa.

 

Potom, čo sa dostal k moci Fico prehodil výhybku a trošku podporil cez svoju firmu aj smerákov, čím zabezpečil, že zaťa z funkcie nevyhodili, lebo bol akože „odborník“.

 

Starý známy dokonca súhlasí s mojim názorom, že Matovič môže baliť svojich pät slivák, lebo potom čo sa zbavil Palka a spol., bude mať so svojimi šaškárnami problém prekročiť päť percent.

 

Starý známy je lišiak a preto povedal, že nielen ja, ale aj on je šokovaný, že Slováci sa stávajú uvedomelí a nejdú voliť. Vraví totiž, že kto nevolí, volí jeho zaťa a jeho zať je zať. Rodina totiž musí držať spolu, lebo ako bolo na počiatku za HZDS, tak nech je i teraz, na konci SDKU. A vraj cirkusant Matovič čoskoro uzavrie svoju púť v Brááááátyslave, balí vojich päť slivák a troch običajných a vráty sa do Ternavy.

Sme my ale uvedomelí Slováci, až som šokovaný.