Voliť bláznov alebo klamárov alebo Gorily?

14. februára 2012, jacksparow, Nezaradené

 

Odpovedať na túto otázku neviem. Vlastne viem? Teraz na konkurenčnom blogu čítam nejakého Bránika, ako si vylieva srdce na Matoviča a že je klamár a že má ísť na detektor lži.

 

 

Po náhodnom mojom blogu zo včera

 

http://jacksparow.blog.pravda.sk/2012/02/13/obycajni-a-obicajni-blaznivy-matovic/

 

som tiež dostal nejaké emaily. Niektoré ma napadli, že robím reklamu Matovičovi, potom, že nie Matovičovi ale nejakému Gurtlerovi Kovbojovi z Košíc a potom nejaké, že či sa nudím?

 

Tak nudím sa, pravda je. Ak ste nezamestnaný a nie a nie nájsť prácu a nechcete sa úplne zblázniť, tak niečo treba robiť. Televízia ma už nebaví, tak som na internete posledný týždeň častejšie. Veď idú voľby a niekto vyhrá, kto mi dá prácu?

Nie. Prácu mi nedá nikto. Všetci len hrabú a hrabú a klamú a nás nezamestnaných kašlú.

 

Najprv mi sľuboval prácu Mečiar, potom Dzurinda a teraz mi už prácu nesľubuje nikto. Lebo všade je len Gorila a Gorila. A matovič a 99percent.

Už mám toho dosť.

 

Rozhodol som sa. Nebudem voliť. Neverím už ani Matovičovi, ani 99, ani Ficovi ani nikomu. Všetci len klamu a okrádajú nás.

 

Nebudem už voliť ani bláznov, ani klamárov, ani Gorily. Zožerte sa medzi sebou. A keď sa nezožeriete sami medzi sebou, tak ľudia sa  ráz postavia proti a bude viac práce pre hrobárov, aj keď pominú mrazy.