Šok zo šibnutých Slovákov alebo sme ko. . . . . . ti?

14. februára 2012, jacksparow, Nezaradené

Vrátil som sa z úradu práce, kde pre mňa prácu nemajú ale prísť som tam musel. Pozriem na internet a som šokovaný.

 

Som šokovaný z prieskumu verejnej mienky a že prečo:

 

účasť – iba 43 % všetkých voličov a to determinuje ostatok

  1. Fico –  37 % stabilita, istoty, nemám tie červené Gorily rád, ale čo už
  2. KDH – 10 % nemám tých černokňažníkov rád, ale čo už
  3. OĽANA – 9 % matovič by mal navštíviť nielen detektor lži ale aj lekára, ale čo už
  4. 99 % – 7 % obchodník so zbraňami, ktorý už 5 mesiacov porušuje zákony a a nič sa nedeje, ale čo už
  5. SDKÚ, SaS a Most-Híd –  6 % pre  modré, zelené a oranžové Gorily nemám rád, ale čo už

 

ale to, že tá Pí….a, ktorá tiež robí podvody na DPH, pič………je, hreší a bohuje má 3,5 %, tak to je pre mňa naozaj šok.

 

Sme šibnutí Slováci, keď vidím tie prieskumy?

 

Alebo ako by povedala Lady Norika Gaga, my sme normálne asi ko…..ti, keď takto ideme alebo nejdeme voliť?